Wonderful..

Hahaha, omg !
Jag sog och startade datorn precis vid ett fönster, och så bara kommer min bror springandes utanför fönstert och ser jätte glad ut, och så springer han rakt in i fönsterrutan
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.



Igår gjorde vi en såndär spontan grej, vi åkte och bowlade bland massa tjocka amerikaner, jag ägde alla i början !

Idag har det vart massa mys hemma, och sen tog vi en sväng till gallerian. Jag köpte navelpiercingar och en tröja. Lunchade på ett jätte trevligt ställe också. Efter det åkte vi hem och badade i poolen :)
Nu på kvällen tänkte vi göra massor med olika saker, antingen gå på häst galopp eller cirkus eller hockey.. det slutade med att vi hamnade på en trevlig resturang där kocken står och lagar mat på en stor stekpanna i mitten av bordet, ganska tufft.

Imorgon är det sista heldagen här, ska bli skönt att komma hem. Fast jag hade gärna stannat en vecka till, eller två, eller kanske tre.......

Nu ska jag gå och lägga mig ! ( jag svär, det var en gubbe i min garderob i natt. Jag låg och strirrade på han i en och en halv timma. Svin läskig. Men i morse upptäckte jag att det var mina kläder som hängt på ett speciellt sätt, puhh ! Ska nog flytta om lite där inne innan jag somnar )


PUSSS♥


JAG LEVER LIVET I MIAMI, FORT LAUDERDALE....

Kommentarer
Postat av: Fridaa

fan vilken go låt !

2010-01-14 @ 17:37:33
URL: http://fridatehagen.blogg.se/
Postat av: Celinn

sv: haha ja man kan väl det ;)

2010-01-14 @ 18:00:41
URL: http://ceeliinn.blogg.se/
Postat av: chaíma

hej fin blogg du har:)

titta på min gärna också!

vi kan följa varandras blogg,om du vill.

kram!

2010-01-14 @ 20:27:48
URL: http://shaimas.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG !

2010-01-15 @ 02:30:59
Postat av: m a l i n

äntligen lite större text !

innan fick man ju förfan sitta med ett förstorningsglas och läsa.



hihi, i miss u darling, SES PÅ SÖNDAG !!

2010-01-15 @ 07:37:47
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0