vilket fint inägg

Jag och micha har spelat in en del roliga filmer haha, jag typ dör av skratt. Och efter som ingen läser min blogg (jo, hej Malin) så tyckte jag vi kunda ladda upp ett, men eh, det är piinigt så vi skiter i det, dock får ni ett på 5 sek där michellis pratar gullgt, och jag sjunger lika fint som alltid..



Vi har bara lamat oss hela kvällen. Vi stack ner till stan och åt pizza.. R.I.P mitt hälsosamma nyårslöfte :(
sen åkte vi buss lite överallt, det sög snoppppp. Michelle är efterbliven. På alla sätt. Nej det är jag inte alls / MIchelle

Nu somnar jag.. INTE

Nu somnar michelle.. INTE INTE, fattaruuuuu ?!

Jag har skrattat oavbrutet som alltid med michan, ni kanske får en film om 5 år när endå ingen brys sig ! happyface <--cp ord.

okejokejokejokejokej, jag är lame.



HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


beeen truuuuue !
hähä, disco.



jag sjunger vackrast i sverige


¨






¨

rf
g
grf
g
rfeaaaaaaaaaa

JA SÅ ÄR DETT.







dethär är vi just nu, BAJS PÅ DIG

Kommentarer
Postat av: m i c h e l l e

vi är bäst and jag älskar dig babyyyyy(L)

2010-01-24 @ 12:48:04
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAAHAHA, ni e så ruuliga.

2010-01-24 @ 14:26:26
Postat av: natalie åströöm

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH "såklart jag kan" HHAHAH :D

2010-01-30 @ 12:16:29
URL: http://natallie.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0