Träning :D

Idag har jag vart i stallet i 7 timmar.
Hehe..
Red ut med min lilla marshmallow. Det är så underbart att galoppera över snöklädda ängar att det inte ens går att beskriva !
Sen har jag hopptränat TinTin.
Det gick huur bra som helst. Hoppade en bana på 1.10 till 1.20. Andra gången jag tränar med han.
Åh vad kul det ska bli att träna och tävla med han i framtiden !

Imorgon blir det träning på bebisen igen. Sen ska nog min familj och jag ut och äta någonstans.
Vid halv 6 ska jag, michelle och malin gymma & relaxa och vid halv 9 ska vi på snabba chash.
Har studie dag på måndag, så kanske blir att vi slaggar :D

miss the summer



Kommentarer
Postat av: linnea börjesson

Det låter som en toppen söndag !:)

Vilka söta hästar <3

2010-01-31 @ 14:35:34
URL: http://bbörjesson.blogg.se/
Postat av: anonym

vem tar alla perfekta bilder utom du själv förstås?(:

2010-01-31 @ 18:17:44
Postat av: Anonym

hur många år var du när du började sminka dig till skolan?



2010-01-31 @ 18:19:30

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0