Snuttitutti


Dom är så söta när dom sover :')

Undrar varör alltid jag sitter vaken och pluttarna somnar....

Filmen var helt okej, dock blev allt väldigt oseriöst. Men den var bra endå !



Postat av: anonym

vem tar alla perfekta bilder utom du själv förstås ?:)

sv; Jag fattar inte riktigt vad du menar, men jag tar massor med bilder hela tiden. Om det inte är jag som tar bilden är det nog oftast Malin, Michelle, Mamma, Jonna Atterling eller självutlösare :)


Postat av:

hur många år var du när du började sminka dig till skolan?

sv; Det beror vel på vad man menar med sminka.. men i fyran-femman använde man vel lite mascara typ. Sen fram till sexan fylldes det vel på mer och mer med puder och rouge och sånt. Och i sjuan blev det en hel del mer. Såg helt sjuk ut ett tag. Haha, pinsamt.






Såå snygg som alla sägar att
han är, är han vel endå inte...eller ?:o


Kommentarer
Postat av: Ida

är du dum i huvudet?!

HAN ÄR SNYGGAST PÅ JORDEN.

puss :)

2010-02-01 @ 16:30:57
Postat av: Anonym

fidde, ghgahahahha

2010-02-01 @ 19:10:22
Postat av: Din Andrea

Han är ju inte lika snygg som Chad Murray & Ashton Kutcher men helt OK eller ??



Har en hemlig älskare, schhhhhhhh !

Elvira heter han.

2010-02-01 @ 21:54:13

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0