nej nej, vi har inte alls förändrats..









Sitter här med älsklingsskruttetutt (även kallad neger****) och lamar oss..
Sover här för jag har saknat henne så mycket.
Var med min andra älsklingsskruttetutt (även kallad neger****) innan har saknat henne lika mycket.
Och innan det var jag i stallet hos min trejdje älsklingsskruttetutt (inte kallad någonting med neger) och saknat honom minst lika mycket som mina andra älsklingsskruttetuttar..
Oooookej, detta var mycket lamt !

Vi sitter och smsar med några killar som vi satt med på en klippa i tylöt en sommarkväll, och en av dom satt och fes och skyllde på Michelle haha. Mycket kärt minne !

Bilder från min semester kommer imon eller någon annan dag.

PUSSCIAO BITCHEEEES !

Kommentarer
Postat av: Anonym

FJJJOOoooooOOORRrttttIIiiisss jävel!

2010-01-18 @ 21:09:04
Postat av: eliiinh !

söta flikkor! :))



fin blogg också ;)

2010-01-20 @ 18:19:36
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: findel

Allt bra?

2010-01-21 @ 20:31:28
URL: http://findel.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0