konversationer, och jag bjuder på mig själv !!

Dagen var ju kul.
Michelle ringde mig precis när jag hade vaknat.... (typ lie över 8)
M Hållå ?! vart är du, vart är alla ?!
E
VA ? vart är du michan ?
M I skolan ?
E Hahaha, vi börjar typ halv 10 sötis !

Eh ja. Så hon kom hit och spenderade morgonen med mig !
Sen hade vi engelska..
Såå fel det kan bli...
Jag slog upp ett ord i min ordbok
Jag Hallå Åsa ? Varför stå det urinvånare, vad är det ?
Åsa Elvira... det står urinvånare
Jag (och michelle) HAHAHAHAAHAH

Och så har jag lyckats trilla av stolen också !

Efter skolan stack jag och Minikanini ner till staden och åt på mackmakeriet, det gick sjukt fort ♥
Sen skulle vi leta lite prao plats... ehee, inget jag ska berätta om :)

Red både Marshmallow & Tintin idag, ska träna våran storhäst (tintin) på andersträning både lördag och söndag.

Nu ska ni få en film..... som michelle har gjort :D

2:47 - så här går jag till skolan varjevarje dag (vvd)

Kommentarer
Postat av: m i c h e l l e

HAHAHA vi är bäst

och jag älskar dig

2010-01-29 @ 23:07:41
Postat av: Anonym

Aså eran filmer är mitt liv

2010-01-30 @ 00:46:11
Postat av: m a l i n

hahaha

så jävla bra !

lovelovelove

uuuuuuuuuuuu

2010-01-30 @ 10:46:05
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0