I gonna miss u babyboy..

Ojojoj, hej bloggis jag finns fortfarande..

Dock sitter jag i Köpenhamn i skrivade stund, hehe.
I am on my way to miamiiiiii :D
Helt underbart att komma till stolen i 2 och en halv vecka typ !

Dagarna med Andrea var så bara bäst, men det är ju inte så konstigt, det går ju inte att ha det annat än just bäst med dig andyypandyy !

Jag snottade en liten samanfattning från våra tre dagar från hennes blogg !

-Toffifee (stavning?)
-Min kärlek till Elvis our loverboy!
-Rumpa (L)
-Vattnet i ditt rum.
-Fjårtisarna i donkan.
-Nätterna
-Tor & Farsaaaan
-Funny Games & alla sjukt bra filmer vi inte såg!
-Malle & Feeez dans, inga kommentarer.
-Låten Higher & Ohlala
-Make Up Store Concealer
-Kupong, ööööh?
-Vår älskling i VIP
-Bösssen
-Listerin, ojaaa.
-Speglarnaaa
-Aram, aran, amar, vem?
-Malles fjårtisdunk (y)

Det förklarar allt, du är överbar Andrea Nyvoll..



Igår var det nyårsafton och sista kvällen med mina bebes,
vi hade kul men det var otroligt drygt.. så jag gav upp ett litet tag, hihi.
Nemen, helt okej iallafall. Vid tolvslaget stog vi på en busshållplat och kollade på fyverkerier.. Tor, Farzad och Aram vad med. Vi sov på JB hotell också !
Riktigt mysigt, somvanligt..

Imon ska jag somsagt flyga till miami, ska gå upp vid 5, och sen går flyget till london vid 8 nån gång. Därifrån flyger vi direkt till miami. Allt som allt tar det typ 14 timmar, kul.

Jag kommer sakna er.









Och, smsa inte okej ?!

Kommentarer
Postat av: a n d y y y y y y y y

Hej älskade vännen !

Hoppas du har det grymt i MIAMI nu för det förtjänar du !

Hahahaha nyår med Tor, Farsan & Aram, varför ringde du inte mig ?



jag älskar dig elvira

2010-01-03 @ 01:26:48
URL: http://nyvollans.blogg.se/
Postat av: ff

miami ?!

jäkkla fubbo.

2010-01-03 @ 15:59:04

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0