Hugs from miami..

När jag blir stor ska jag skaffa massor med pengar (bli framgångsrik, eller gifta mig med en rik snubbe), sen ska jag köpa ett hus här !
Det är underbart, förutom att det är líte småkallt nu.. Storstad och sofistikerat, vad det nu betyder - men det lät om att det var det jag menade, men samtidigt palmer, hav och varmt som på typ canarie öarna. I just love it !

Bättre start på 2010 finns knappt :D

nyårslöften;
-bli hälsosammare
-börja träna regelbundet på gym
-inte ta någon skit
-göra något minnesvärt varje dag

den sista känns viktigast, och dom två första börjar när jag kommer hem från amerikat, jag menar hur lätt är det när det kryllar av donuts och pommes och sån skit (a) 

Idag har jag vart på ett ställe och gjort pedikyr och snart ska jag gå dit och även göra manikyr. Skit billgit hemma koster det ju hur mycket som helst, här fick man sitta i en massagestol, medans dom masserade hela fötterna och typ benen, smörjde in med massa olika krämer, ha fötterna i ett bubbelfot bad och få fransk manikyr på sina frächa fötter för endast 25 dollar, vilket är typ 200 kr. Hemma skulle det kostat typ 700 minst..
Sen nu för en liten stund sen kom vi hem från en jätte mysig resturang, var där med massa andra kompisar som också är här, och vissa bor dessutom här för tillfället, och har värsta snygga villora med pooler och grejer.

Ne nu tänkte jag sova faktiskt,
klockan är inte 20 i 6 på morgonen här uton just nu är det 20 i 12 på kvällen, just so u know..


Jag hoppas att ni har det bra hemma i kalla sverige, jag saknar dom som känner sig träffade.

Lots of love.



Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-04 @ 13:30:21
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

rompaah

2010-01-04 @ 14:55:24
Postat av: mersiha

aha okeeyy oh har du det roligt i miami eller :D sån tur för diig

2010-01-04 @ 15:37:23
URL: http://merissa.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0