haha.

Kom precis hem från en tennis bana, haha, min familj har vart och spelat tennis.. eller jag solade mest. Kan ju tala om för ni idioter som lägger ner alla sina pengar på solarie för att bli bruna för att inte känna sig bleka när jag kommer hem (japp, du malin kan känna dig träffad), sluta med det nu för vädret här är kasst så jag är en liten blekfis :(
Senare idag har alla som vi känner här hyrt en jätte båt, typ kryssning haha, som vi ska ut och åka i, med egen chafför och grejer, i tre timmar och sen ska vi äta middag på en finfin resturang. Vi blir typ 30 pers, så lär ju bli sketa kul ! :D
Igår låg vi mest och slappade vid poolen, men vid lunch åkte vi ut till några kompisar och åkte deras båt till ett lunchställe, mysigt. Det är som värsta vägsystemet fast med kanaler här, så man kan liksom åka på massa vattenvägar och det ligger hus på kanterna, precis som en vanlig gata.. fast det ena huset är finare, större och lyxigare än det andra, helt sjukt. Det skulle kunna vara världskändisar som bor i vart enda ett av dom :o
Asa coolt.
Nu ska jag gå och baaada :D:D


jag saknar mina snygga knasbollar ...


Kommentarer
Postat av: m a l i n

"jag dricker mjölk, varjevarjedaaag"

"jag vet vad du döljer"

"ska du sova lite?"



hehe, vi är så normala :$<3

2010-01-06 @ 18:32:35
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/
Postat av: m i c h e l l e

ELVIRA, JAG HAAAATR DIG :(

du fick inte lägga ut den..

fasst jag saknar dig lite..

2010-01-06 @ 22:14:06
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: m i c h e l l e

HAHAHA JÄTTE, men asså lilla elvira.. :)

eh.. jag har gjort en ny lilla knasboll :)

2010-01-06 @ 22:16:49
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0