it´s not hard to se who´s real

jag tänkte skriva av mig lite bara lite, alltså det är malin som skriver :)

ända sen 7an (vilket dock bara är drygt ett och ett halvt år) så har vi varit toootalt oskiljbara.
vi har gått igenom både bra och dåliga stunder, tillsammans.
alltså ärligt talat, även om det var bland det jobbigaste jag varit med om förra vintern,
så skulle jag inte ens drömma om att det inte blivit som det blev.
vi hade ju förfan day´s of our life´s.
visst finns det ett par detaljer som man kunde ändrat på lite, men allt som allt var det nästan värt all skit,
jag menar, hur roligt hade vi det inte?
titta den här kommentaren som jag hittade på min bilddagbok.
den är från i vintras, från elvira till mig.

och visst löste det sig till slut, du, michelle och jag är det bästa som finns
ingenting är starkare än oss tre tillsammans
ni är dom bästa vännerna någon någonsin kan tänka sig
och jag kommer älska er ända till graven
that´s all i can say

/malin
(malinhellqvist.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw, vad gulligt !:')

2010-01-03 @ 16:00:31
Postat av: P A N D Y P U F F

vilken sjukt fin bild bellan !

2010-01-03 @ 16:57:30
URL: http://nyvollans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni var fjortisar inan men nu är ni bara söta !:)

2010-01-03 @ 21:52:04
Postat av: ellinorpettersson'

vilken fin bild! :)

2010-01-10 @ 03:27:19
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0