Bilder kommer snart

Eh, jag blev trött på röken och kom på att texten var svin liten så ändrade lite.

Klockan 9 ikväll går flyget hem vilket betyder att jag snart är hemma = bildeeeeer !
Längtar inte precis efter att sitta på ett flyg i 15 timmar typ :(

Igår körde jag på ännu en chilldag..
På kvällen fixade jag en nagel som åkte av, och sen käkade vi på en mysig resturang.
Det var en servitör som kunde svenska ganska bra. Känndes lite annorlunda att beställa på svenska för en gångs skull ;)

Nu kommer snart några kompisar och hämtar upp oss med deras båt på våran brygga, vi ska åka någon stans och äta frukost.
Hähä, som sagt så äter jag heela tiden här, men när jag kommer hem då blir det hård träning och hälsosamt !

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: m a l i n

haha, elvira, hur många gånger du än säger det kan du inte lura oss att du kommer bli hälsosam och hårdträna på gym. not if i know u right-and i do !



föresten har jag börat med det där "äta mer-***** ****" jag tror du fattar?;)



haha, älskar dig

2010-01-15 @ 16:19:08
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0