bildbomben, not

Hallåeller !

I södags kväll låg jag på Minis golv och orkade inte gå hem, det slutade med att jag somnade där !
Måndagen var lam.
Idag hade vi prov i matte i grupp, kändes anska splittra så hoppas på att resultatet blir bra.
Ghosh vad seriös jag låter hela tiden !

Kännar att jag bara skriver tråkigt idag så jag lägger in massor (bluetoothen funkar inte på datorn så det blev tre) bilder istället, det gillar ni okej ?!

Ah, när jag och Michan åt pizza i fredags
så blev Michelle så sugen på pizzan att
hon började dreggla, det tyckte tydligen
jag var kul, så jag började skratta och det
 sprutade fanta ur min näsa, vi är frächa (igentligen)



FYFAN VAD ROLIGA




 NI ÄR ASSÅ, HAHAHAHA,




 SKITKUL.


omogna äcklon.








och så här söta är jag och min stora kärlek i livet fram mot kvällskvisten (poetiskt av mig va ?)


Kommentarer
Postat av: eliiinh !

muuums, kebabpizza! :D

2010-01-27 @ 17:30:33
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: becca

kom att tänka på ditt hår?

det ser kortare ut..? har du klippt dig nu som du har pratat om? :)

2010-01-27 @ 22:46:39
URL: http://rebeccaafanny.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0