tråkiga frågor

Namn? - Elvira Lundberg
När fyller du år? - 12 juli
Några piercingar? - naveln
Vad har du på dig just nu? - bh, tosor och hotpants, hehe ligger hemma och är sjuk.
Vilken årstid är bäst? - S-O-M-M-A-R-E-N
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - mysmorgon och solsken. typ.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - min lilltå -.-
Vad är du bra på? - jag är inte bra på något, jag är bäst på allt.
Vem älskar du mest på denna jorden - MMM
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon
Vem vet allt om dig? -  Malin tror jag nog.
Vem är den roligaste av dina vänner? - dom flesta
Vem är snyggast av dina vänner? - dryg fråga
Vem är den du helst har filmkväll med? - Malin & Michelle. Heh, gaykomedier o skräckisar ♥
Vad har du gjort? - sovit
Vad ska du göra nu? - sova
Vad har du ätit idag? -  ingenting
Har du duschat idag? - yeep
Är du trött nu? - yeep
Vad händer i morgon ? - no idea, fira mamma kanskee..
Går du i skolan? - nej, dagis.
Har du varit i skolan idag? - naae
Hur mår du just nu? - dåligt
Har du piercat dig? - jajamen :)
Är du hungrig nu? - Faktiskt inte.
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - MSN, facebook, spotify.
Vem ringde dig senast? - doldt nummer
Vem ringde du senast? - pappa
Vem sms:a till dig senast? - T
Vem sms:a du till senast? - T
Gillar du punk? - Inte speciellt
Har du sminkat dig idag? - nej
Lyssnar du på musik just nu? - Jaa
Vilket är ditt favoritband/artist? - svårt. håkanhellström
Vad gillar du för musik? - typ all musik.
Har du fler än 4 linnen? - haha, ofta någon inte har
Har du fler än 3 jeans? - haha, ofta någon inte har
Har du fler än 5 tröjor? - haha, ofta någon inte har ( nej jag har inte hakat upp mig, promise)
Använder du mascara? - Jaa
Använder du wax? -  neeepp
Använder du ögonskugga? - sometimes, ja 
Använder du kajal? - nästan aldrig till vardags
Använder du hårspray? - jaao
Använder du volymspray? -  iblan
Använder du parfym? - aldrig någonsin ever never. eller kanse..
Använder du läppglans/läppstift? - läppglans in my ♥
Använder du brunkräm? - nej (nu har fan frågorna hakat upp sig)
Använder du rouge? - ja
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar luggen varje dag iallafall
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nästan :$
Är du kär just nu? - kanskeeeee de du .
Har du haft sex idag? - noope
Har du kysst någon idag? -  nej :(
Har du ett förhållande? - nej ;)
Är du romantisk? - det vet andrea... i botten av mitt hjärta osv..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - igår
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande nu, singel i sommar. nej vad taskigt
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha, ofta någon inte har ?!
Vem sov du senast bredvid? - michelle och malin, samtidigt i min 1.20 säng. wonderful.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - vill du veta vavava ?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? . jo men min lillebrors tjej är ju min lilla hemliga dröm asså -.-
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, men jag o skruttarna har ju våra små planer..
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? Inte för utseendefixierad, uten en gossig en. heeeh
Är du ensam hemma nu ? - Ja, eller det är en söt liten städerska som springer runt och dammsuger..


Godmorgon !
Det suger verkligen att vara sjuk. Jag hatarhatarhatar det :(
Nu ska jag gå upp och äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA

2010-02-09 @ 17:24:56
Postat av: Anonym

har hört om din boobies, kan du läga ut en bild utan bh???

2010-02-09 @ 18:49:44
Postat av: din a n d y

Elvira, jag har hört om dina bröst. Snälla lägg ut en bild på bloggen dååååww?



Jag vet hur romantisk du kan vara fina flickan.

MISS YOU BEEEAAATTTTCH!

2010-02-09 @ 19:21:53
Postat av: m a l i n

hennes bröst är privata, only for me!



älskar diiiiiig

2010-02-09 @ 20:41:54
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

har ni städeska ?^o)

RIKEMANSBARN.

2010-02-10 @ 11:10:09
Postat av: becca

och jag har kommit till level 25 :)))

2010-02-26 @ 22:37:48
URL: http://rebeccaafanny.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0