Saknar Miami..


Grattis på födelsedagen världens bästa mamma, jag älskar dig ♥

Lite svar på komentarer...
Jag tänker inte lägga ut några nakenbilder, idiot.
Ja, vi har precis börjat med städerska och har haft det lite till och från hela mitt liv,
men det är faktiskt väldigt många som har, så rikemansbarn ? nejtack :)
Och Andrea jag saknar dig så jag snart avlider !


Jag är fortfarande sjuk. Ligger i sängen och känner mig som en uppsvullen, kokande säl som inte kan andas ungefär. Låter mysigt va ?
(nu är det meningen att ni ska tycka jätte synd om mig, okej)

Aja, jag ska verkligen försöka att gå till skolan imon så jag inte missar för mycket !

Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis....

2010-02-10 @ 20:49:03
Postat av: cindy ♥

grattis! =)



svar: tack sötnos! (L)

2010-02-11 @ 20:58:22
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0