tävliing :D

iiih :D
har tävlat idag . jag kom etta, alltså jag vann, jag är bäst ..... i Lätt:C
såååå jävla nöjd :D:D:D:D
& förra helgen när jag tävlade kom jag 6:a i Lätt:C & 3:a i Lätt:B
jag vet att typ ingen fattar men
Lätt:C = 90 cm
Lätt:B  = 100 cm
(i)(i)
 
GRATTIIIS ?!


med laget gick det helt okeej , jag gick felfritt , jag & miranda. men jonna & maria fick några fel, så vi gick inte vidare till omhoppningen, men är helt klart nöjd endåå :D:D:D




förra veckan


prisutdelningen idag


ärevavet idag


dagens priis


hahahah, var bara tvungen att lägga in denna, tintin i somras :o
& nej bilden är inte redigerad nån stans, han hoppade så högt :ooooo






pussssssssssssssssssen

Kommentarer
Postat av: michelle(L)

grattttttis plutt

2009-09-20 @ 18:59:58
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0