:O

gud vad äckligt, jag skulle stänga av radion och sätta på spoitfy.
men så gick det inte stänga av radion den typ dampade, och så sbelades 'why can't i turn of the radio' på radion :oo

aja, micha är dum i huvudet.
hon ritade med svart blygegga i mitt ansikte idag, och det gick inte bort :'(
alla mobbade mig.
*snyft*

va i stallet med såklart.
oseriösare än vanligt. hahah, typ avled om skratt som malin brukar säga....
jag saknar min malin.
bli frisk, det är en order !!


nu ska jag duscha & du får inte hänga med, synd !





micha ritade på min hand också, det gorde ont, den dog, R.I.P min
hand, och åsa blev arg :(


hästpuss, isssh.





















Kommentarer

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0