micha (L)




hahah, micha är för skön !

.... och såå trög är hon ocksåååå !!
hon bah idag ; omeh vi brukar ju typ ha mutilit förhör på spanskan ibland....
jag bah ; va ? mutilit ?!
hon bah ; aah, eller vad heter det typ ?
jag bah ; menar du muntligt ?

&&&
på gympan för några dagar sen så skulle ffreddan samla in banden &så
han bah ; men jag har ju gjort det 2 ggr i rad nu -.-
michaan ; nej jag gjorde ju det förrförra gången ?
hihi

&&&
micha ; vad är en typisk svensk maträtt ?
jag     ; kötbullar kanske ? (:
micha ; ne men i lady & lufsen äter dom ju det & dom är faktiskt spanska !
jag     ; HAHHAHAHHAHHAHA. micha ?! hur logiskt är igentligen lady & lufsen ? -.-

&&&
idag på spanskan så skrev jag en grej som jag hade fel på upponer för olle stog där ojag hade fel o blahblahblah..
jag ; visst är jag duktig på att skriva upponer ?:jj
olle ; mmmmmhh...?^o)

&&&
så skrattade jag & micha åt nåt kul antagligen...
å jag bah ; idlag hal vart en liktig clepe dlaaaag !!

&&&
jag vet att ni som läser antagligen inte fattar det roliga med allt dethär
men kul hade vi iallafall :D
..bilden är sen nån gång vi kopierade, och ni kan vel omöjlgt kolla på den utan att börja le, lite iallafall ? (a)

hahah ,

nu ska jag till stallet.

krya malin, love u.

& imon blire håkanhellström. iiiiiih :D:D






i know you want me / elviralundberg (L)



som kompensation för den andra bilden :
:D


Kommentarer
Postat av: michelelelellele :)

GAAAAAAAAAHAHAHAHHA

alla som tror att jag är cepe, ni har fel för det är jag inte, för det är inte så illa som det låter, så ni vet!

JAG ÄLSKSAR DIG :)(L)

2009-09-17 @ 16:03:13
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0