(L)

malin har fått köttelfeber & halsfluss.
fyfan.
jag är faktiskt lessen :(
& när hon skickade ett sms om det satt bara filippa & micha & skrattade för jag hade en jävla tuggumipapper i håret.
taskigt.
krya som fasiiken malin !
lloveu !§§




&&&&&&&&&&&&&&&&
idag fyller den bästa, sötaste, underbaraste, snällaste, trögaste, snuttipluttigaste & cpigaste cousiinen år.
cindylundberg
älskling,

du vet att jag finns för dig i alla lägen, livet ut !
kusiner håller alltid ihop.

alla minnen med dig är förjävla bra !
som när du bodde här en hel somar när vi va typ 9 ?
och jag lärde dig svenska :jj
sen när du började våran skola för lite mer än ett år sen.

& nu, bätte kompisar än någonsin !!

lloveu kusin !

hand i hand livet ut - de 2 kusinerna .

GRATTIS ?!



& sen red jag och jonna atterling ut i skogen. sjukt mysigt !! saknar tidera då det var vi två i stallet så in i helvette.
meen det var mmys iallafall (:



bara föa att michaan är söt !♥


Kommentarer

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0