(K)

galet konstig dag faktiskt.
jag & malin har typ srattat igäl oss som vanligt,
vi ttyp satt & väntade p åskolsköterskan som aldrig kom..
& så har jag en asa gammal mobil så det finns sånhär facewarp på den
hahahahahhahahaha, så sjukt kuul.
& sen på NO:n så typ fick alla i hela klassrummet skrattanfall. tillomed ingla, våran lärare,
började gråta för hon skrattade så mycket.
fyfan vad rätt !
så go är hon (:

sen stallet då,
åkte moppe med en liten plast ridhjäm, snyggt asså , så sjuuukt kul !
stalltjejerna är för härliga !!
vi typ ska ha spökrunda för alla små barnen med US snart, så vi skulle gå den,
hihi, och så skulle vi upp i ett träd ...
fråga inte varför jag klättrade i träd tack, för med min smidighet & balans borde det vara förbjudet faktiskt.
aja , elvira is stock on the stock.
jappjapp, jag fastnade i trädet (y) FAIIIIIL.

aja, sen typ gick jag & hannabergman till fikarummet i mitt stall.vi typ satt & gjorde en spökhistoria. och jag suger på att skriva, förlåt. Dock kom jag på världens coolaste smartis ord ;
maskulina varelser.
så sjukt smart asså ! hör ni eller ?!
istället för pojkar,killar & gubbar.
aja, jag och hanna typ dog av skratt igen ((:

det är typ min dag det.

träningsvärk i magen ?
japppppppppppppppp

sen sprang jag enda från stallet till dalvik också -.- jävla bussar.





faaaaast


man sser inte min min så bra, men ser livrädd ut hahah


posarn


sexii , ohyes !           moppetöntar <3



hahahahah, jag skrattar fan fortfarande :D








MALIN KRYA IGEN !!


hahahahhahahahahhahaha, bjuder på bilderna &så (:

puss / elvira !


Kommentarer
Postat av: julia! :)

så sjukt kul när du satte på dig den där hjälmen och när du inte kunde klättra ner från trädet! HAHA :D spökrundan kommer bli sjukt bra! <3

2009-09-25 @ 22:53:28

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0