hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hello, kom nyss hem från skolan nu, & snart ska jag te stallet och träääääna (L)

är ovanligt trött idag :o
haha, men skolan var an det roligaste på lääääänge, hihi, micha & malin made my dayy !
eller kanske tepåsen & lokan
haha, så kul.
kan ju berätta att micha hällde te i hela mitt hår (6)
& sen fick micha loka på hela sig när hon skulle dricka (y)
mohiihi..

aah, sen har vi trillat ttyp 244455895948699 ggr eller nåt ?!
haha, fick en av gångerna på film !
kommer in ikväll.
och jag & micha låg och brottades på en stor gräsplätt typ. så jävla kuuul och töntigt :jj
ajaaaaaa.
nu ska jag dra .

KÄRLEK / jag ♥



we are better than you !!

Kommentarer
Postat av: michelle you know (; (L)

HAHAHAHAHAHHAHA

2009-09-22 @ 19:57:02
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0