håkan hellström

WOHOOOOOOO !! 
är i GBG nuu, och jag + malinälskling kom nyss hem från håkan hellström !
vi typ stressade as mkt från skolan & sen bussen hit, här typ sprang vi runt & virrade och letade efter buss nummer 18 i ett år. haha sen åkte vi hem hem te anna kusiin (L)
vi typ fixde oss & sen gick vi genom nån skog & tog massssa bilder -som kommer upp här på bloggen när jag kommer hem- te lisebeeerg, där träffade jag andreea baböö ! puss på det , sen va vi med henne & hennes kompis alice ! vi typ trängde oss fram skeeta myckee´, det var svin jobbigt så aah fick typ damp på alla som stog och tryckte -.- hihi, sen kom jag & malin ifrån andy & alice, så vi 2 fortsatte typ att tränga oss fram & tillslut så var vi faktist längstframme vid staket !! men när håkan kom in drogs vi dock bak en liten bit.
som sagt håkan kom in. alla blev typ helt galna :o haha sviiiiiinkul !! första låten var tro & tvivel, helt seröst var det det roligaste på länge ! går inte att beskriva med ord, men bilder kommer som sagt & kanske nån film med !(:
jag både skrattade, grät & skrek...
sista låten var helt klart bäst, fick sånt minne och känslorna bara kom ! nu kan du få mig så lätt.
& det coolaste på hela konserten var lätt känn ingen sorg för mig göteborg, för den låten kom han på för exakt 10 år sen idag. tufft asså :jj
haha, så jävla underbar kväll, & jag älskar min malin (L)
fyfan vad bäst
sen skulle vi ju då gå hem igen , gick sådär, tog nog en timma eller nåt ... menmen , sen ut en sväng med annas hund, så gossig !!
ajaa, nu ligger malin jämte mig & typ sover, socialaunge asså ?!
plus att såhär ont som jag har överallt nu har jag alrig haft.
men det är värt det till 120

tack för en underbar kväll håkan hellström

jag ska vel med ta & sova nu, eller så ska jag koka mackaroner (h)

puss & love





Kommentarer

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0