Tävlingen

Jag har tävlat idag.
Första klassen (L:C + 5, alltså 95cm ) gick skit bra ända fram till sista hindret, eller det var iallafall vad jag trodde, grejen var den att jag inte hoppade sista hindret utan trodde banan var slut på näst sista hindret. Jag hade frågat en tjej när jag gick banan, och hon sa att den var slut på det hindret. Antingen ville hon att det skulle gå dåligt för mig, eller så trodde hon så själv. Inte vet jag... men om jag hade vetat om sista hindret hade jag kommit tvåa.

Fan också.

 

Med laget kom vi 4a, om vi bara hade lyckats samla ihop ett  poäng till hade vi kommit trea och därmed vara med till finalen i vetlanda den 14 november.
Lite små surt men är helt klart nöjd endå !
Så grattis till oss. :D






Klockan var redan halv sex när vi var hemma igen. Då hade pappsen lagat jättegod mat & blåbärspaj.
Ibland är det inte fel med en kock som pappa ;D


Nu är jag helt slut, så kommer antagligen decka snart.
Skönt med lite sovmorgon imorn iallafall.


Och statistiken har gått upp igen, great !


Älskar dig pluttish !♥

 

 


Kommentarer

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0