stallet !!

nuu maste jag aka till stallet stallet sa det blir inte ett sa langt inlagg :)
åäö funkar fortfarande inte -.-
sa jag far sriva aao, ifall nan undrar sa e det darfor (i)

va pa stan innan,
kopte ett par jeans leggins, en sjal & sa skulle jag kopa en fundation borste, men dom va slut :(

sen chilli thai (L)
hahahahaha, fippa ar for harlig assa !!
aja, det slutade med att vi blev utslangda :(
den ni ;D

maste verkligen ga nu, skriver mer imon for nu ska jag ga och frysa ighal i en moglig hastlastbiiiil.
det blir nog jatte mysigt :D


kyssss :*



va ju hos frissan idag me, fargade brunt, vad tycks ?:o

.....okej, det e bara malin som lekt i photoshoppppp (:


Kommentarer
Postat av: hanna

du passar i brunt me :D<3

2009-10-03 @ 16:50:29
URL: http://hhannafritzon.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0