Söndag & loooov

Tävlingen gick okej. :)






kommer du någonsin få veta vad jag känner ?:o

 




Hepphopp, jag har tråkit så gör ett litet test !

 

48 frågor om dig

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Jag har abonnemang.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej :(
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min pluttenutt.
4. Hur lång är du? 1.70 typ :O
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Eh, bert :$
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Hemlis ..
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det (:
9. När såg du senast din mamma? En halvtimma sen typ
10. Icke godkänt i något ämne? Nej :jj
11. Mvg i något? Ohyees :jj
12. När vaknade du idag? Åtta :O
13. Vilken är din favoritplats? Mitt rum faktiskt (:
14. Vilken plats föredrar du minst? Det du !
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Inte här iallafall.
16. Hur stor är din säng? STOR.
17. Vad sover du i? Troser & nån tröja...
18. Hur många kuddar har du i sängen? 7 just nu
19. Var har du bott/bor? Rosenlund (:
20. Tycker du om kinamat? Bääästa !
21. Tycker du om kaffe? njaa..
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice / Oboyyy !
23. Kan du spela poker? Kanske deet ;D
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Mh
25. Vill du ha barn? Ofcourse !
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska .
27. Har du någonsin åkt ambulans? Jadå.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Jag älskar havet !
29. Vad spenderar du helst pengar på? Allt !:s
30. Äger du dyrbara smycken? Jodå
31. Kan du rulla med tungan? Nä :(
32. Vem är den roligaste människan du känner? Det vet du redan faktiskt -.-
33. Vad har du för ringsignal? Viiiibratiiion , drrrrrr !! 
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Antagligen i nåt föråd.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? H&M märket på en H&M påse, hah.
36. Kan du byta olja på bilen? Öh, va ?
37. Vilken var den senaste boken du läste? Twiligt 3
38. Dansar du i bilen? Om det skulle gå skulle jag alltid göra det (h)
39. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen.. (:
40. Hur många hål har du? Vaddå hål ?^o)
41. Piercing? Öronen -.- Men jag ska pierca naveln !
42. Har du någon tatuering? Nopesnope !
43. Har du provat droger? Nässh (a)
44. Röka eller snusa? Båda samtidigt :D
45. Har du pojkvän/flickvän? Flickvän !!     ( eller ? )
46. Vad är ditt mobil nummer? 0*3*0*1*1*
47. Vad ska du göra ikväll? Äta choklad :D
48. Har du några syskon? 2 småbröder


Angående fråga 41 ...
NÅGON SOM VILL HÄNGA MED TILL GBG OCH PIERCA MIG DENNA VECKAN ?! snela ? :*

Kommentarer
Postat av: michelle

jag SKA hänga med dej när du ska pierca din navel :)<3

2009-10-25 @ 18:03:21
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: hanna :D

vrf ska du göra det i gbg? ;)

2009-10-25 @ 21:32:17
URL: http://hhannafritzon.blogg.se/
Postat av: cindy

jag vill ! :o

2009-10-25 @ 22:06:07
URL: http://ccindylicious.blogg.se/
Postat av: MAALIN :D

hallå, min mobil är urladdad till tuuuusen.

men jag tror jag kan ikväll iaf.

jag måse ladda och blablabla, ring mig senare.

pussss

2009-10-27 @ 11:54:06
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0