plugggggg

ohyes, jag älskar datorer ......& kloster.
nej värkligen inte.
skolans cp datorer har fixat till mig att jag ska skriva en hel artickel om jönköpings jävla kloster på en kväll ?!
fråga inte hur, men den ska vara mejlad till åsa eller tomas ikväll, och det är liksom kväll nu....Aja, det löser sig tillslut. Eller ?
haha, skulle söka på 'jönköpings kloster' på google, då kom det upp:
ökning av klamydia i jönköping.
huuummm ^o) har det med kloster att göra tro ?

Iallafall, om nån vet det minsta lilla om jönköpings kloster så är jag ooooooooootroligt tacksam för hjälp :D:D
[email protected]   =  msn -.-

 

sen älskar jag i vilket fall som helst spotify !
hade antagligen inte överlevt denna kvällen utan spoooootifyyyy.



 

I'm to serious for you

 


Kommentarer

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0