lamaungar (L)

jaha, just nu sitter jag & malin och skickar sånnadära fula töntiga blinkisar på msn, lAmaaaaa !!

imon har jag studiedag, först blir det att sitta frisörstolen ett tag, sen ska jag, fippa, michann & malin käka på chili thaiiii (L)
och så ska jag 'sova' i stallet, haha !!
det är mina planer för morgondagen. låter inte för dummt va ?:D

funderar på att ha en frågestund ?
det känns som jag inte sriver nåt som nån bryr sig om ?
aja, vad tycker ni ?




lots of love


jag gillar denna bilden (:

Kommentarer
Postat av: MAALIN :D

det där med stan och frisören låter inte så dumt nej, men jag skulle faktist föredra min egen säng framför ett stall :DD

höhö, jag älskar dig

2009-10-01 @ 22:00:22
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0