Höst ridning !

Har fått lite frågor angående lårsmycket...
Jag gjorde det av ett gammalt halsband som låg hemma och som jag aldrig använder.
Jag mätte ut hur långt jag ville att det skulle vara och knipsade bbort det som jag inte behövde. Sedan sydde jag fast båda ändarna på utsidan av leggingsarna, sen sydde jag ihop dom på insidan av låret (:




Idag gick jag upp tidigt och hängde med mammsen på en underbar höstritt i skogen !
Härligt...
Min och Malins kväll var förjävla kul igår !
Var nere lite i stan först. Köpte ett läppglans som sticks på läpparna så dom blir stora. Sen gick vi runt och lamade oss, och så åkte vi till vip och hyde film. 
Hahah, han i kassan är ju för skön ! 
Sen hem till Malin och kolla på den och efter det gjorde vi världens roligaste grej.
Skrattar alltid galet me den bruttan.
Haha, nån film från igår kommer kanske in på bloggen ikväll, så håll utkik (;

Nu ska jag ta en dusch, äta lite och sova någon timma sen ska jag ringa Malin igen.

 

Puss och hej söta tjej ;D











Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Vilken fin blogg du har (:

Titta gärna in hos mig och lämna en liten kommentar ;D

2009-10-29 @ 13:13:22
URL: http://radonne.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0