hemd. jag vet att det inte stavas sa !

micha e ju for gullig !








har ju "sovit" i en lastbil i natt (y)
sjukt trott e jag iallafall !
sov tre timmar i natt, det e toppen.
jag, hanna, julia & jonna hade det iallafall mysigt, dock liite kallt (:

idag red vi ut. tintin goes wild :*
hihi.

jag e gaaaaalet somnig nu, men ska faktist vara barn vakt ikvell.
jag och jonnaatterling. ska vel kanske glo film hela natten. jag kommer ju decka direkt (y)

har solat idag med, jag har faktiskt egentligen slutat med det. e skeeta redd for att fa typ hudcanser :$
men jag var tvungen idag, fros ighel ner jag ventade pa bussen.
och det e inte snyggt att vara blek (: 

nu ska jag duscha & sen ringa jonnaponna.

spriiiid min blogg & rosta pa fragestunden (y)



jag e pinsam fressten...



Kommentarer
Postat av: Anonym

VADÅ FÖR HÄMD? :oo

fy på bilden det va riktigt tasktigt :(:(

och när jag ser bilden så kommer alla minnen upp från halmstad. fyfan vad jag saknar..

ahja, man vet ju aldrig vad för mer hämd det kommer på min blogg! :jj<3

2009-10-03 @ 16:55:14
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0