godnattt !

idag vaknade jag av att jag dromde att jag skulle pierca naveln, skit mysig drom, men sa vaknade jag :'(
patal om piercingen, jag ska antagligen göra det nu snart :D bara pappa kan henga med & sega att jag är 15 nangang -.-

jaja,
nu har jag preciis kollat pa ensam mamma soker.
& dagen har vart otroligt seg.
vaknade vel vid 12 typ med min underbara drom i huvet, sen stack jonna hem och jag gluttade pa gamla idolavsnitt.
och laste, tro det eller ej, men jag laser twilight & ar helt fast, sa jag rekomenderar absolut !
hon skriver sa sjukt fint, man typ sitter och lipar.

& sa stallet,
det har ju somsagt vart skitstora nationella tavlingar dar, 145 hoppning var det nu pa slutet !
hahah, det var med ett svin pimpat gay hinder !

sen red jag lite i det nybyggda ridhuset :D
raaaaoow.


och tillsist i detta cplama inlagget.
cindy cpcousiin lundberg.
jag finns alltidalltid, ring mig ner som helst.
du&jag 4-eva !!
...........och killar e forjevliga !





gayyyy ludd typ ((:                      (eller luttttt malin :D:D  )


atlanta is tha shiit (L)



har faktiskt knarkat denna idag, far fan galet manga minnen :( §



 



hepp, nu ska jag snart sova, fast vi har sovmorgon till typ 10 iimon, ganska gott pa en mandag !
jag vet att du ar avundsjuk :jj




 

 

HJÄLP MIG MED DOM 3 SISTA BOKSTAVERNA I ALFABETET TACK ?! BETALAR NESTAN FOR DET !!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ELVIRA, HAR DU FÅTT SKOLKATALOGEN!?(L)

2009-10-04 @ 22:33:48
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄÅÖ?

2009-10-05 @ 16:34:48

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0