SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN.

Måste bara börja med att frågorna är lite lustiga... men är det sånt ni vill veta, ska ni få veta, som jag lovade ;D






1 Anonym:

är du oskuld?
ja.


2 Anonym

Vilken BH storlek har du? Och jag skulle också gärna vilja veta om du är oskuld?

Olika från BH till BH.... haha.  



3  oliwer BDB: musikmaskinen

hmmmmmmmm.... hur många strumpor äger du :D

 23 par (:  15 vita och resten svarta :D:D


4 Anonym

VArt fick du tag på ditt löshår?? ;)

Afroshop. Fast jag använder faktist inte löshår längre. Inte till skolan iallafall !


5 din andyy

ellie,
hur kan du vara så jävla överbar??

(L)


ANDREANYWOLL !
du är bäst och jag saknar dig :(
<3


6 Anonym

e du oskuld? ;) (LL)

ja.


7 hanna

hur mkt får du i månadspeng? hihi ;p

Jag får inte månadspeng utan får lite när jag vill / behöver liksom (: 


8 Pangarn

HAR du pullat ?

Tönt-.-


9  lolz

är du en slampa?

Svar till Lolz: JA DEN STÖRSTA!

Töntigare-.-


10 elin

tycker du att jag är cool?

coolast av dom alla.


11 mia

vad är bra du på?

Jag är helt klart bäst på allt (:



12 Hannes

hej hej? ska jag fråga ngt :P?

Försent :D


13 anonym

vilka har du haft sex med? svara gärna...

 Ingen, ingen och ingen.


14 anonym

hejsan... kan du ge tips på dom bästa bloggarna i jkpg? ta helst inte bara dina kommpisar och inte bara 95:or utan även såna som är från 15 år och uppåt:)

Jag läser typ inga bloggar här i jkpg (:
Mest mina kompisars bloggar.
Malins, Michans & Cindys  till exampel (:
sen gillar jag
egoinas blogg :$ tycker den är jätte rolig !



15 ---

Är du oskuld?(L)

ja.


16 Anonym 

hur snygg trycker du att du é från skala 1-10?
:)

Absoluut en 10, vad annars ?!
Haha, nej. Vad tycker du ?(:


17 anonym

Vilken är din favorit affär?
Är du duktig i skolan?
Vilka är dina närmsta kompisar?
(:

Åh vad svårt. Jag gillar många affärer, men det får nog bli Gina !
Haha, jag känner själv att jag är ganska duktig. Många tror att jag är trög och så, men jag är ett sånt snille :$ hihi.
Mina absolut närmsta kompisar är ju skit svårt att skriva ur här !
Men michellelarsson & malinhellqvist kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta !
Andreanywoll är en av dom närmsta och det är förjävla synd att vi bor så långt ifrån varandra.
Cindylundberg kusiini. kusiner går aldrig att skilja på.
Jonnaatterling och jag har kännt varandra ända sen jag föddes, det kommer alltid vara vi jonna !

Och sist men definitivt inte minst filippacurmark som nog är den roligaste i världen !

Alla andra som känner sig det minsta betydelsefulla för mig, ni är underbara !


18   .

vilket smink använder du?
hur sminkar du dej?

Ojoj, jag sminkar mig faktiskt inte så mycket längre. 
Lite fondation runt ögonen och näsan, då använder jag dream matte mousse från maybelline eller iband true match från loréal. 
Vanligt brunpuder från H&M.
Rouge andvänder jag en ganska vanlig som många har (vad den hetar har skavts bort).
Mascara har jag en hel del olika. Mina favoriter är dock define-a-lash (rosa) från maybelline, masterpiece beyond length från max factor (andvänder bara det svarta), supermascara tirdimensionale från collistar & voluminous 5x fron loréal.
Haha, hoppas ni hängde med där (;
om det ska vara något extra så andvänder jag dipliner, olika ögonskuggor och kajaler.
Läppglans är något jag andvänder mycket. Min favorit är ett rosa från collistar & jag gillar många från dior.







Hoppas mina svar duger (: 
Om ni undrar något kan ni självklart fråga utanför frågestunden ! 



PUSS & KRAM !



'jag använder faktist inte löshår längre'   sure -.-




 


Kommentarer
Postat av: cindy

aw , kusiiin ! förlåt att jag aldrig

fråga @ din frågestund men jag hade

typ fullt upp & jag hade nästan ingen

tid alls med datan .. men jag har

kollat på din blogg lite då & då & jag

ser att du har skrivit lite om din lilla

cousin (a) aw , jag älskar dig ! & så

fuckin' sant ! det går inte att skilja på

två riktigt cpiga - kusiner asso ! :o <3

2009-10-21 @ 22:43:21
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0