Draft: Okt. 16, 2009

en liten fråga,
varför blir det alltid så konstigt när jag skriver på msn med michellelarsson & malinhellqvist ?
nu sitter jag och malin och snckar om stringkalsonger typ ^o)
och micha och jag säger bu & hjälp ^o)
hmm...


 

dagen har vart bra.

hade utvecklingssamtal. det var typ som en bekräftelse om att jag verkligen tagit tag i skolan nu (:
det är bra.

bara en vecka kvar nu, sen är det höstlov och då kommer andyy hiit :D:D

nu ska jag glo idol, bada och snacka med andrea (:
det är ungefär kvällens planer.

är ensam hemma, och det är skönt.


tänkte svara på frågestunden snart med (:
så fråga på in i det sista nu (:


kolla michans blogg för ett roligt videoklipp :D


lots of love






thats me'


Kommentarer

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0