fågestund !

Statistiken går neråt ?
Nu blir jag inte glad :(



Fick mina omdömmen idag, är ganska nöjd faktiskt.
Fick 'klarar målen med god marginal' i 4 ämnen, och resten 'klarar målen'
wohoo :D



Och i vinter, antagligen direkt efter nyår, ska jag åka till miami i 2 veckor :D
ihhh, :D:D
Och i april ska jag och Jonna Atterling till östrrike :D

Jag har det inte dåligt jag ;D


 

Angående frågestunden, inte så kul att jag i stort sett har fått samma fråga..
Och inte särskilt många frågor för den delen heller :/
Så som sagt;
Fråga på !
Jag lovar att svara på allt.
 
klicka HÄR för att komma direkt till frågestunden.




Jag vill ha jätte långt hår.


Kommentarer

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0