Draft: Okt. 13, 2009

Min och michas bell nummer 2. (L)
Haha, vi skulle brottas på idrotten i skolan.
Jag och Micha trillade och jag landade på henne och hon slog i sin haka typ, först trpdde jag fan hon grät, men så låg hon och gapskattade.
guuud jag dör. det var ungefär vad idrotten gick ut på idag :D
& jag gjorde väärsta målet i handbollen.
så jag sa till michan bah:
den döh !:jj

efter det kunde hon inte ens kolla på mig utan börja gapsratta, taskigt :(
haha, du är förjävla härlig skruttan !





sen stallet som vanliigt :D

imån är planerna att vara med jonna & hennes oliwer, det blir vel trevligt hoppas jag !

och varför exakt är det snö ute ?
sånt här gillar jag inte.






sleepy hugs ! ♥


Kommentarer
Postat av: michelle

haha bäst

<3

2009-10-14 @ 15:35:00
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0