mmmmmh

anonym:

Hall bara inne shift + alt samtidigt sa kan du skriva de tre sista bokstäverna igen...

jag fattar vad du menar , men det er inte det som er problemet..... jag har antagligen endrat nat i kodmallarna,
tack enda :D


 

hade typ barnridningen i stallet idag, jag och julia.
haha, liite kaosartat kan man sega (:
menmen, sen typ gick vi spokrundan som vi ska ha pa hostlovet. nan som vill va med & skremmas :D?

nu har jag preciis tatt att bad med harinpackning &sant, underbart !

 



haha, mmmh

Kommentarer
Postat av: Marcella

hej

Jag läste din fråga bland mina kommentarer nu för en stund sen, och tyvärr tyvärr så kan jag inte hjälpa dig, för jag behövde inte göra nåt själv med mina åäö, de bara kom tillbaka av sig själv helt plötsligt!

Däremot så har jag ett knep, jag brukar alltid kopiera allt i stilmallarna och kodmallarna till anteckningar wordpad och spara det där som en backup medan jag fixar med koderna. Om du gör det och sen återställer allt, hela stilmallen och kodmallarna också, och sen bara klipper och klistrar från backupen till det nya, en sak i taget med noga koll mellan varje grej du ändrar, så kanske det blir okej igen, och förhoppningsvis kommer du på vad som INTE ska vara med!

Hoppas det går bra!

Kram!

2009-10-10 @ 19:09:51
URL: http://emeff.blog.se
Postat av: emelina

sv: ja det stämmer, det var så för mig ett tag och de är så himla drygt :( samma sak som hon som kommenterat innan kan jag svara, brukar oxå spara kod och stilmallar i world ibland men just då hade jag inte det så jag gjorde såhär ,

skapade en ny blogg (testblogg) där jag gjorde iårdning min blogg så som jag ville att den skulle se ut, vissa saker kunde jag kopiera från min vanliga blogg (typ om jag hade fixat något extra fint) sedan när jag var klar med allt på testbloggen så kopierade jag alla kodmallarna och stilmallen och så klistrade jag in de i min vanliga blogg, och raderade det gamla. jag sparar även testbloggen nu fall de skulle hända igen och för att vissa bilder tog jag koderna från där.

hoppas du förstod något, skrev kanske lite rörigt :p

men tyvär vet jag inget annat sätt, nu funkar det som vanligt men det tog ju dock lite tid och man fick göra om rätt mycket.



Hoppas et löser sig! kram

2009-10-10 @ 23:51:09
URL: http://emelinaf.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0