Då...

Meendå..
Nu när man får sova precis hur länge man vill, vem vaknar då inte 5 över 7 ?!
Onödigt av mig alltså !

Aja, har kollat runt lite på datorn också nu, och jag märkte en skit kul och lite små konstig grej... Jag bloggade ju i vintras, och jag var bara tvungen och se om jag kunde logga in på den bloggen... och det gick :O
Så den bloggen finns alltså kvar.
Nu när jag själv läser det kännsdet både hemskt och lite skrattretande. Det känns inte som det är jag som har skrivit det. Och framförallt, det är exakt sånna här människor som jag stör ighäl mig på nu för i tiden.
Gud vad en männsika kan förändras...
Men jag vill be om ursäkt för hurdan jag var iallafall (:

för att komma till den bloggen klicka HÄR


hm......
 


Kommentarer
Postat av: kimberly

fin bild :D vad har du för maskara och hur gör du så att dom blir så böjda??

2009-11-03 @ 20:12:55
URL: http://mimizz.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0