Tisdag eftermiddag.

Hehe, dålig uppdatering.
Men men...

Dagen i skolan idag var vel bra !
Har jobbat en del med ppt  (powerpoint, eller vad säger du malin)
Eh, vi hade gympa med. 
Assååå gud jag dör !
Ett lag till basketen hade blivit uppropat redan. Malin och Fippa kom i samma.
Så knäpper jag händerna och säger;
Hoppas, hoppas du och jag kommer i samma lag Michelle !
Haha, klart vi gör för det är ju bara två lag, svarar hon.
Att man kan va så efter ibland....
Och det är inte första gången heller -.-
Bra jobbat.

Aja, nu ska jag inte sitta här och tråka ut mig med min super humor ;)

Senare ska jag träna. I elit-gruppen. Iiih, är lite nervös ;O
Aaa, men först ska jag plugga till matte-provet imån.
Så nu vet alla det också (i)

Vill du ha flera läsare ? Jag har ett jätte bra tips på en hemsida. Klicka på länken eller på bilden nedan för att komma dit ! 
LÄÄÄÄNK  <-----

 

Ush vilket tråkigt inlägg, men klicka in på länken och stå ut :)

LOVE


Kommentarer
Postat av: Agnes!

haha, tröttar du ut dig själv med din egen humor?!

låter jättebra;D

jag tycker du värkar skitkul.

och jag ääälllskar din blogg.

pusspuss

2009-11-03 @ 16:38:25
Postat av: m i c h e l l e

HAHA. du är efterbliven men ändå ganska underbar lilla du.

älskar dig !

2009-11-03 @ 20:26:34
URL: http://miiiiicha.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0