svar på tal...

Postat av: anonym

jag hár sätt att du har välldigt fin hud i facet (;
huur gör du ?<3

ps. skriv ett helt inlägg, lägg in bilder osv.



Elvira svarar;
Jag antar att jag har ganska fin fud nartuligt, asså jag får nästan aldrig finnar och sånt...
Dock har jag börjat använda olika klet i ansiktet, innan var jag sjukt slarvig med det.

Självklart tvättar jag bort sminket först, sen använder jag en ansiktstvätt från demonds & angels (1)

Även ett ansiktsvatten där ifrån (2)

På natten använder jag just nu en nattkräm från vera by ccs (3)
 
Och om jag har några finnar eller liknande så smetar jag på lite tandkräm faktiskt. Sover med det under natten och sen brukar dom vara borta (4)

Alltid innan jag sminkar mig använder jag dagkräm. Sminket sitter bättre & man blir inte lika "röd" när man tar bort sminket tycker jag. Just nu använder jag en från clinique. (5)

Annars tycker jag produkter (haha, vilket roligt ord...) från nivea young är nice. (6)

Ibland, om jag orkar, så är ju ansiktsmasker inte helt fel ;d oftast använder jag en från the body shop. (7) 


Postat av: anonym

Jag måste bara få veta hur gamal du är?


Elvira svarar;

Jag är född 1995 (:







Så ont i halsen som jag har idag har jag aldrig någonsin haft innan :o
Idag blir det att dicka te med honung ♥
Och om du vill muntra upp mig lite så skicka gärna ett sms.


kramis / elvira.


Kommentarer
Postat av: m i c h e l l e

KRYA PÅ DIG BABAY ! *<3*

2009-11-25 @ 16:45:36
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: anonym

tack så jäätemkee !§§§§

2009-11-25 @ 16:53:18
Postat av: luckeboi

Man och kvinna blev fast på bild när dom hade sex i kyrktorn. Kolla in på bloggen min ;)

Ha det bra!

2009-11-26 @ 10:52:44
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0