Godnatt...eller nåt.

Jaha, så kan det gå om man är natt människa.

 
Nu ska jag bretta en hemlis... hoppas inte Malin & Micha läser min blogg innan dom kollat sig i spegeln bara.
Haha, jag är såå rolig.
Dom ska sova här om ni inte visste det.
Men iallafall, Malin hade sovit en liten stud och jag o Micha satt uppe och lamade oss. Sen bestämde vi oss att skriva nåt i Malins panna, så vi skrev BAJS med stora bokstäver & hon märkte inget (y)
Sen somnade Micha & Malin vaknade, så då sa jag till Malin att jag tyckte vi skulle skriva nåt i Michans panna. Så jag skrev BAJS i hennes panna också. Men ingen av dom vet att det står i deras egen panna utan båda tror att det bara står i den andras...
Hahaha, jag dör vad kul jag är, eller huur ?!

Aja, idag har vi vart nere i relaxen & gymmet på hotellet.
Sjukt mysigt & jag känner mig grymmt fräch.


HeppHopp, nu ska jag gå och leta reda på knasbollarna som håller på med nån överraskning eller nåt till mig ?
Humm, det blir kul att se vad det kan vara, dom har tjatat om det sen i Torsdags...

KÄRLEK TILL ER SOM ÄR VAKNA






så go' låt, har lyssnat på den hela kvällen typ.


Kommentarer
Postat av: lisa.

vilket hotel?:O

bra låt!:DD

2009-11-18 @ 21:43:12
URL: http://lisalindh.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0