Helg imån och livet leker !





 

Någon mer som får sånna minnen av låtarna ?! :o



Hann inte blogga igår, snackade med Andrea i telefon heela kvällen (:

Idag hade vi halv studiedag, skit gött. Jag Smalin & Michan stack ner till stan. Jag skulle igntligen köpa jeans, fondation och nåt linne & sånt, men det slutade med att mitt kort inte funkade och jag dalede en silvershampooflaska med M&M som jag inte ens behöver -.-
Imorgon ska jag vara med Emilia, på Lördag vill jag pierca naveln och på söndag ska troligtvis jag, Smalin & Michan gymma och relaxa :D
Pys mysig helg


Tjingeling ♥

Wohoo, vilka snyggingar !






Kommentarer
Postat av: anonym

Jag måste bara få veta hur gamal du är?

2009-11-12 @ 22:29:10
Postat av: LisaFisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, bildera :'D

2009-11-12 @ 22:30:11

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0