studiedag

Jaha, då har hela studiedagen gått. Och jag, jag har nästan inte gjort nåt. Inte som jag borde gjort. Typ åkt till stan med Malin. Eller storstädat. Eller pluggat.
Jag fastnade i sängen med twilight- så läne vi båda andas.
sen hann jag plocka i ordnig skitsnabbt på mitt rum. Och byta massor med fukla bilder på msn med micha älskling.
Och så har jag hoppat. Både Tintin och Marshmallow.
Och US möte.
Det var typ min dag i ord det....

Eh jag har kommit på en sak fressten.
I julsången jag såg mamma kyssa tomten jag så sjunger man: Jag hade gömt mig i en vrå, för att titta lite på, ett konstigt stort paket som någon av oss skulle få... lalala. ( jag vet detta därför att jag är med i stallets lucisatåg)
I alla fall. Varför skulle man av nån anledning gömma sig i en vrå och kolla på ett konstigt paket ?!
För det första kan man faktiskt gå fram och klämma på det om man är nyfiken. Man behöver vel inte gömma sig.
Och för det andra. Det verkar ju som den som gömmt sig i vrån vill ha detta stora konstiga paket... Men vem i hela världen vill ha ett konstigt paket ?!
Haha, fråga mig inte varför jag går runt och stör mig på detta, för det är verkligen inte sånt jag brukar göra.
Men han som skrev låten måste ha vart ganska långsökt.

Slut pratat om det.
Vad har ni gjort idag ?

Kyss.


GLÖGG.

Kommentarer
Postat av: Elma

HAHAHAHAAH, JAG SÅG MAMA KSSA TOMTEN !!

SÅ BÄST

2009-12-08 @ 16:05:52
Postat av: viccan

BJÖRN(L);$

2009-12-09 @ 22:21:20
URL: http://victoras.blogg.se/

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0