Julafton :)

God jul på alla nu då !

Jag känner att den här julen kommer bli katastrof på något sätt..
1. Jag är dödssjuk, vilket börjar bli som en liten jultradition för mig, 2a året i rad :(
2. Vi brukar alltid äta julfrukost uppe i stallet med hästarna, men så blev det inte i år för det var en jätte vatten läcka där igår, så hela stallet är dygnsurt.
3. Jag hade tänkt att ha leggins på mig, men alla mina leggins är det hål i.
4. Mitt rum är stökigt, men jag har aldeles för ont i huvudet för att orka städa.
5. Jag vann ingenting på en sån trisslott som man alltid vinner på. Farfar skickade den.
6. Jag vet att jag nästan inte kommer få några jul klappar alls, eftersom vi ska till Miami ( om en vecka och en dag, wohoo)

Ah ni fattar, jag skulle kunna hålla på hur länge som helst.
Vid ett ska jag hem till mormor och morfar, hoppas jag känner mig lite bättre då. Sen ikväll kommer hela min släkt på pappas sida hit, det blir vel kul får jag hoppas...

Ne nu ska jag sluta deppa..

GOD JUL PÅ ER !
vad har ni för speciella traditioner ?:)


en väldigt ful bild !!


Andrea kommer till mig den 27e :D:D:D
Och dom senaste dagarna med min Malin har vart så sjukt kul och hur lama som helst, haha, vi har kollat på film, sovit mycket (särskilt med kläder och smink), lekt i snön, och sprungit runt på stan i lackleggins med paljetter på och tacklat in bussdörrar det vill säga gort bort oss lite för många gånger, jag älskar dig så !
Och så saknar jag Michelle Larsson

Till sist svar till dig som undrade.
Ja, cindy och jag är kusiner, hon kommer hit senare och firar jul och förhoppningsvis får mig på bättre humör !
Love u cp-cousiin !

Kommentarer
Postat av: m i c h e l l e

god jul baby, i muss u <3

2009-12-24 @ 12:36:32
URL: http://miiiiicha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rätt åt dig att vara sjuk jälvla äckel!!!!

2009-12-25 @ 13:38:30
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: GOD JUL i efterskott! ;D Tack så mycket, blir verkligen glad! :D

2009-12-25 @ 14:09:01
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anonym

god jul sötis, krya !

2009-12-25 @ 16:40:38
Postat av: liina

vad fick du i julklapp då?(:

2009-12-26 @ 13:09:23

KOMENTERA !

Vem är du ?
Kom ihåg mig?

Msn, bara jag som ser

Om du har blogg, skriv den här.

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0